lauantai 16. toukokuuta 2015

Greengatea ja hyvä tarjous ♡







Nyt on Greengaten ihanuuksia päivittynyt Lahja- ja Sisustus Victoriinan sivuille, kun maltettiin vähän odotella. On jos jonkinlaista kippoa ja kuppia, lusikkaa sekä liinaa. ;). Näillä loihtii kesäisiin päiviin/iltoihin jos jonkinlaista kattausta.
Sivuiltahan löytyy jos mitä ihanaa. Minä vallan unohdun aina sinne selailemaan ja varsinkin nämä astiat vetävät mua puoleensa joten muistutanpas teitäkin.


Greengaten lattemukit 10e sekä postikulut 0e.
Käykäähän ostoksilla, ja pistäkää tilausta menemään edes sen yhden mukin verran 


*Yhteistyössä Lahja-ja Sisustus Victoriina*


Hanna

5 kommenttia:

  1. Noista kyllä monet on tosi sieviä!:) ei vaan oo tullu ostettua yhtäkää..
    Johanna

    VastaaPoista
  2. Niin on ja mun mielestä kun näitä ostelee erilaisia niin ei haittaa vaikka on erilaisiakin kattauksessa :). Oon ihastunut totaalisesti näihin! <3

    VastaaPoista
  3. Greengatet on kyllä ihania ja kiitos vinkistä, pitää kyllä käydä tutustumassa valikoimaan tarkemmin. Mukavat sivut :) T. Olivia

    VastaaPoista
  4. GG:t ovat vallanneet mylskin minun sydämeni <3 Aivan ihania mukeja ja kaikkea muuta ihanaa! Kävinkin tilaamassa jo aiemmin noita mukeja, nyt niitä täytyy ostaa kun on noin hyvä tarjouskin :)

    VastaaPoista
  5. Sanos muuta :). Ei paha kun postaritkin on ilmaiset. ;). Pikkuhiljaa kun keräilee niin eiköhän saada kiva astiasto pystyyn <3!

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3