maanantai 20. huhtikuuta 2015

Muumeja







Yksi hassu harrastukseni. Keräilyn kohteeni. Jolle kaikki hymähtelevät ;). Olen näitä jo melkoisen kauan keräillyt ihan omaksi ilokseni. Muutaman vuoden aikana, into on hiipunut kun Arabia on näitä alkanut selvästi tuottamaan entistäkin enemmän (kun ihmiset ovat vallan hullaantuneet näistä) ja tuotanto on siirtynyt ulkomaille. Mutta en osaa oikein lopettaakkaan kun olen niin kauan keräillyt. 


Joten jatkukoon kunnes kaapeista loppuu tila ja mieheltä hermot ;)

Hanna

7 kommenttia:

  1. Vau olet kyllä saanut upeasti muumeja kasaan :) Ihana keräily!

    VastaaPoista
  2. Täällä ilmoittautuu yksi muumimukifani myös! Meillä nämä ovat arkikäytössä ja piristävät kummasti mieltä ankeinakin aamuina! Suloinen, värikäs blogi sinulla! Tulen kyllä toistekin. Tervetuloa vastavierailulle Villa Kardemummaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei ole, siksihän se niin hullulta tuntuukin :D. On toki myös muutama ihan käytössäkin mutta toinen löytyy sitten kaapista ;). Kiitos <3. Pitääpäs tulla vierailulle ja Tervetuloa uudelleen :)

      Poista
  3. Wau, kerrassaan upea kokoelma! Meiltä löytyy yksi ainokainen Muumi-muki. Itse en ole näitä innostunut keräilemään, mutta kivojahan nämä on! Mukavaa viikon jatkoa sinulle Hanna! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä silloin aikoinaan näitä olen alkanut keräilemään ;). Nyt jos jotakin kupperoisia rupeaisin ostelemaan niin kyllä varmasti GG olisi makuuni enemmän. Mutta ovathan nämä suloisia ;). Samoin Heli <3

      Poista
  4. Vauts, ootpa saanu kerättyä näitä! :) Mä oon muutamana vuonna ostanu sen talvimukin, ne on jotenki niin ihania <3 Ja varmasti ostan jatkossakin!

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3