sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Ilahtunut bloggaaja ja kaunis pussukka





Sain haasteen LimeRantu- blogin Jenniltä ilahduttaa bloggaajakavereita ja tänään kun menin käymään postilaatikolla sain minä ilahtua. En voi kuin huokailla ihastuksesta. Hän on itse tehnyt tällaisen pussukan minulle! Kerrassaan upea. Ei tarvitse enää miettiä missä säilytän kaikenlaisia purnukoita sun muita juttuja. En kyllä tiedä raskinko tätä säilyttää vessankaapissa, kyllä tämä taitaa kulkea mun laukussa pikkutavaroiden säilytyspaikkana ;).

Kiitos Jenni
Mitäs sanotte siellä ruutujen toisella puolella, eikö olekkin kaunis pussukka?

Hanna

14 kommenttia:

  1. Jenni on taitava, rakas ystäväni <3 todella ihana pussukka

    VastaaPoista
  2. Sinulla on kyllä taitava ystävä! :). Itse kun olen peukalo keskellä kämmentä näissä jutuissa en voi kun ihastella muiden tekemisiä. Multa kun ei löydy edes hermoja opetella ja kaikki työt jää aina kesken kun aloitan. Tämä on kaunis <3

    VastaaPoista
  3. Ihana pussukka ja kiva blogi:)

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana<3 Olit käynyt vastavierailulla ja minäkin tulin takaisin.. lukijaksi jäin:)

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis! <3 ihan sun näkönen!

    VastaaPoista
  6. Mä ajattelin samaa Noora, nimenomaan mun näkönen <3

    VastaaPoista
  7. Oi miten ihana pussukka! Löysin blogiisi monen mutkan kautta ja kivaltahan täällä näyttää :) tervetuloa vastavierailulle! Aurinkoista alkanutta viikkoa sinulle!

    VastaaPoista
  8. Kaaru, Tervetuloa ja tulehan toistekkin <3. Minä tulen piakkoin vastavierailulle!. :). Samoin sinulle

    VastaaPoista
  9. Voi kuinka ihana pussukka!! <3 Kaunis muistaminen :)

    VastaaPoista
  10. Hyvä jos käyttöä löytyy <3 oot ottanu ihania kuvia :)

    VastaaPoista
  11. Varmasti näin kauniille pussukalle käyttöä löytyy :). Kiitos <3

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3