lauantai 28. helmikuuta 2015

Ulkosaunan rakennusprojekti




Tänään alkoi sitten se rakennusprojekti mistä ollaan haaveiltu niin kauan kun ostettiin tämä tontti. Päätettiin jo silloin että tähän hirsiaittaan tehdään ulkosauna. Nyt sitten yksi ilta päätettiin että no, josko ois aika vihdoin aloittaa se rakentaminen. Katto pitää uusia, joten siitä nyt sitten aloitettiin. Myös aitan ympäristö pitää siistiä, joten hommaa riittää :). Sisätiloihin pääsette sitten tutustumaan kun projekti etenee, mutta sen voin kertoa että vanhaa kunnioittaen tätä tehdään. Mulla jo sisustukseen liittyen pää pursuu ideoita. J. joutuu taas varmaan toppuuttelemaan mua ;). Oon niin innoissani tästä.

Haluatteko kuulla tästä projektista lisää, kun homma etenee?

Hanna

3 kommenttia:

  1. mä nään jo silmissä sun sisustustyylillä toteutetun niin ihanan saunamökin tos!! innolla oottelen jatkokertomusta :)

    VastaaPoista
  2. Mä en malta odottaa että tää valmistuu :) kiva että joku ainakin odottelee siellä jatkoa ;)

    VastaaPoista
  3. Toki halutaan nähdä miten projekti etenee! :)

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3