perjantai 9. tammikuuta 2015

Anna-Mari West Photography




Ihastuin. Tykästyin. Nimittäin näihin Anna-Mari Westin ihaniin postikortteihin. Näitä olisin voinut kotiuttaa enemmänkin kuin nämä kolme. Mielestäni kuvat olivat upeita ja mietelauseet kivoja, tai korteissa oli muuten vain ihana idea. Ensimmäinen postikortti pääsi lastenhuoneeseen kehyksiin. Mielestäni niin osuva teksti, milloin on sotkuinen huone tai muuten vain on pikkuprinsessa mahdoton, mutta niin.. eikö se olekkin vain mielipide? ;).

Illalla kauppareissun jälkeen tutustuin myös Anna-Mari West Photographyn- nettisivuihin ja ilokseni huomasin että hänellä on myös verkkokauppa. Käykäähän kurkkimassa, siellä oli jos mitä ihanaa.

Onko nämä ennestään tuttuja vaiko ihan uusi tuttavuus?

Hanna

7 kommenttia:

  1. Ovat tuttuja..aivan ihania ovatkin! :)

    VastaaPoista
  2. Niin ihania! Oon saanu ystävältäni tuon villasukka kortin ja sit kortin, jossa kerrotaan avioliitosta. Tykkään!:)

    VastaaPoista
  3. Samoilla linjoilla siis sielläkin. Ihme oliskin jos näistä ei tykkäis. Penkoinkin mun kortteja mitä oon ystäviltäni saanu niin itseasiassa kaksi korttia löytyi sieltäkin vielä :).

    VastaaPoista
  4. Sain vuosi sitte kavereilta tollasen kortin jossa oli "10 asiaa, jotka sinun täytyy tietää elämästä" siinä oli esim. murehtiminen on turhaa, anna anteeksi jne.. Niin osuvia lauseita. Oon sitte ostellu kavereillekki esim. ystävänpäivänä noita :)
    -Julie

    VastaaPoista
  5. Mä ajattelin että ostan näitä kortteja kavereille tästä lähin jos kortteja tarvin :). Mun mielestä hintakin on just sopiva!

    VastaaPoista
  6. Kauniita ovat! En olekaan ennen tällaisiin törmännyt.

    VastaaPoista
  7. Ainakin Prismassa näitä oli kun kävin :). Tosi ihania kyllä ja näitä on monenlaisia ja ilmeisesti kausittain tulee erilaisia :)

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3