keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Karvainen ystävä







Kuvia muutaman viikon takaa, kun hain marja-aronian oksia maljakkoon. Täällä ollaan elelty viikot ilman J.tä ja nyt alkaakin olla 5 viikkoa takana ja vihdoin saadaan isi takaisin kotiin. Isoin juttu mitä täällä on tapahtunut, on se että meille on muuttanut pikkuinen Lilli-kissa. E. on aivan onnessaan pikkuisesta karvakaverista. Joka päivä kuuluu että "Minä rakastan Lilliä". Itsekin kyllä olen täysin pikkuisen kissaneidin lumoissa. Täällä päivät ovatkin kuluneet normaalin arjen pyörteissä, mutta ollaan koitettu nähdä ystäviä ja leikkiä ulkona ettei vallan höperöksi tule täällä neljän seinän sisällä.


Kivaa keskiviikkoa kaikille

Hanna

4 kommenttia:

  1. Hei, ihanaa kun kävit kommentoimassa mun blogia, jotta löysin tieni myös tänne kivaan blogiin. Heti luin postauksia taakse päin piiitkälle, täytyy syventyä tarkemmin kunhan on rauhallinen hetki. :) Teillä on ihanan näköinen talo, upealla paikka ja miten suloiset tytöt. ♥ Yritin klikkailla lukijaksi, mutta joko Blogger jumittaa tai meidän netti. Yritänpä kohta uudestaan. :) Ihanaa syksyä!

    VastaaPoista
  2. Olen sinua seuraillut jo ihan alusta asti :). Kiva kun tulit vasta vierailulle! Kiitos kovasti. En voi väittää muuta ;) tämä paikka on ihana! <3. Toivottavasti saat itsesi klikkailtua lukijaksi ja tervetuloa! :)

    VastaaPoista
  3. Löysimpäs täältä kivan blogin :) Klikkaudun heti lukijaksi. :)

    Tervetuloa myös mun blogiin! :)

    VastaaPoista
  4. Tervetuloa ❤ . Olenkin jo jonku aikaa ollut lukijasi! Tykkään blogistasi kovasti :).

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3