keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Villasukkia ja kukkia





Täällä on nautiskeltu elämästä. Ei ole pidetty mihinkään kiirettä. Naistenpäivänä meidän pöydällä oli valkoinen ihanan rento kukkakimppu, siitä sitten poimin parhaimmat vielä pieniin pulloihin näin jälkikäteen. J.n mummo kutoi minulle niin ihanat kuvio-villasukat ja olihan ne pakko jakaa täällä myös teidän kanssa. En ole eläissäni omistanut yhtä kauniita ja taidolla tehtyjä villasukkia.

Täällä on massu jo melkoisen iso ja enää ei laskettuunaikaan ole mitenkään kovin pitkä aika. Siksipä tämä päivitystahtikin on mitä on, kun olen hitaasti valmistellut vauvan tuloa ja nauttinut olosta, ilman tietokonetta. Olen nimittäin käynyt mummun virkkausopissa ja pikkuhiljaa opetellut täällä erästä ihanaa virkkausohjeitta, ehkäpä sen lopputuloksen näätte joskus täälläkin. En voi edelleenkään uskoa että minä joka niin olen karsastanut kaikenmaailman virkkausta ja kutomista, istun nyt harvase ilta sohvalla virkkuukoukku kädessä. ü.

Hanna

2 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia, ihanan keväiseltä näyttää teille! Ja todella kauniit sukat olet saanut <3
    Hyviä vointeja sinulle sinne!

    VastaaPoista
  2. Kiitos mukavasta kommentista <3. Nuo sukat on kyllä niin ihanat.

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3