sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Rakkain koruni




Tässä on se koru mitä kannan lähes joka päivä kaulassani. Olen kantanut jo pian kaksi vuotta. Tietenkin vaihtelun vuoksi on kiva laittaa joskus jotain muutakin. Sain tämän Kalevalan Lapsi-korun rakkaalta aviomieheltäni silloin kuin saimme E.n. Olen niin onnellinen meidän ihanasta pienestä rakkaasta tytöstä.
Pian siinä on jo toinen hela kertomassa meidän toisesta lapsesta. Olen niin iloinen että saan olla äiti, se ei ole mikään itsestäänselvyys. Tuttavapiirissä on lapsettomuutta, joten voin ehkä sivusta, pienesti tietää kuinka raastavaa se on kun haluaa lasta. Odottaa niin kovasti, mutta syli on tyhjä.

On ihanaa olla äiti, olla niin etuoikeutettu.  

Hanna

4 kommenttia:

  1. Mulla sama koru neljällä helalla..<3 Ihan paras koru, joka lapsen synnyttyä oon saanu yhen helan lisää..
    Suloinen tyttö teillä.:) Onnea loppuraskauteen..:)
    T. J:n serkun vaimo mama

    VastaaPoista
  2. Itelläki on tarkoitus ostaa aina hela, mitä että niihin heloihin istuttasin kiviä, kun seki on mahdollista :).. Kiitos kovasti <3. Jäi kyllä vaivaan kuka oot ;) laitappa nimi kommentilla, niin en julkaise sitä :)

    VastaaPoista
  3. Ps. Kommentti oli hetken aikaa julkinen kun ilmeisesti vahingossa painoin julkaise enkä poista, ku luin puhelimella.. Harmistus!!

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3