perjantai 23. elokuuta 2013







Joskus valtaa sellainen järjetön sisustusahistus, haluttas heittää kaikki kamppeet pihalle ja uudistaa vähän taloa. Tuo Nemmun huonekkin, voi kumpa siitäkin saisi sellaisen kun olen haaveillut. Tänään me ollaan Nemmun kans leikitty uudella nukella, mä oon maalannu muutaman pinnatuolin mitkä on odottanu jos ties kuinka kauan maalaajaa ü.. Pientä puuhastelua on jatkuvasti. Mies on sorsametillä ja pienimmäinen kuumeessa jälleen. Voi kumpa Nemmun yks vuotis kuvat tulisivat pian, tyhjä seinä lipaston päällä saisi yhden ihanan kuvan ü.

Hanna

2 kommenttia:

  1. Tiiän tunteen!:) ihanasti varmasti soppii tytön kuva ton lipaston päälle,kunnia paikalle.:) samanlainen jättilyhty ku mulla,rakastan sitä<3 tsemppiä pikkuneitille ku taas sairastaa. :/

    VastaaPoista
  2. Niin sopii :). Mun mielestä tuo lyhty on aivan ihana, sain kolme vuotta sitten sen jullelta joululahjaksi :). Kiitos, sitä tarvitaan.

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3