torstai 25. heinäkuuta 2013

Mistä näitä pyykkejä oikein tulee?











Vihaan pyykkejä, niitä on meidän kolmen hengen perheessä ihan liikaa. En tajua miten niitä tuleekin niin paljon, vai onko tässä talossa vain laiska emäntä joka antaa pyykkien ryöstäytyä käsistä? varmaan niin. Mutta on me sentään pyykkien laiton lomassa keretty käydä markkinoillakin ja olla ulkona. Niin ja saatu uusi keittiönmatto, mielestäni se tuo ihanaa tunnelmaa keittiöön, niin kodikkaan fiiliksen.

Rakkain terveisin Hanna, täältä pyykkivuoren päältä!

8 kommenttia:

  1. aivan tutun näkönen matto, aivan ku oisin nähny sen jossain ;)

    VastaaPoista
  2. Linda ootpa sä tarkkasilmänen :). Eräs mummu kutonu sieltäpäin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kävin katos ihastelemassa juurikin tuota mattoa. Otin ja laitoin takasi, koska en olis kuitenkaan osannu meillä missään pitää ku on tuota punasta mut on ihana on <3

      Poista
    2. Katoppas kun asia meni tällätavalla, äiti soitti että täällä ois yks MUSTAHARMAA räsymatto ja mä että no ota mulle se keittiöön..Noh ku se kiikutti sen eilen meille, niin mulla vähä pullistu silmät päästä että ai siinäkö oliki punasta/violettia mitä lie.. Mutta oikeestaan ku kattoo sitä niin se on just hyvä nuin ku meillä on violettia keittiönverhoissa jaja :) silmä tottuu. Tuo on ihana :)

      Poista
  3. Mää taas rakastan pyykkäämistä ja voisin pestä muidenkin pyykit :D mutta onneksi me ihmiset ollaan erilaisia!

    VastaaPoista
  4. Ompa kaunis singeri!!:) haaveilen itekki moisesta. Pyykkiä on kyllä,ihan liikaa,varsinkin kesäaikaa kun reissaa! Mutta toisaalta Se on Nii osa päivärutiinia että Se vaa mennee sen kummemmin aattelematta. :) tosi kaunis tuo vaalianpunanen kukka,mikäshän sen nimi on?:)

    VastaaPoista
  5. Voi että, jos asuisin lähempänä niin voisin hoitaa teidänkin pyykit! :D Se on vaan kaikista lemppareinta kotihommaa mulle! :)

    VastaaPoista
  6. Johanna ja Emmi: Voih tervetuloa meille pyykkäämään. :). Varsinki ku mulla on nyt paljo iltavuoroa niin tuntuu etten kerkeä pestä pyykkiä tai en halua pestä sitä ;). Mulle se ei oo lemppareita, tykkään siivota paljonpaljon enemmän. ü

    Saikku: Kiitos Saikku, se on ollu meillä sisällä mut nyt kesäajaksi oon siirtäny sen meijän takaterassille :). Oon harkinnu että myyn sen, mutta en kuitenkaan ole raskinut :). Niin onhan se niinkin ü mutta jos ei tykkää pyykkäämisestä niin sitä vähän niinkuin venyttää ;). Se on Lilja :)..

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3