torstai 25. heinäkuuta 2013






Eilen kävin ihailemassa pientä vastasyntynyttä, voiko kukaan olla niin suloinen ja pieni?. Tajusin vasta nyt kuinka iso tyttö meillä jo on. Illalla hipsin vielä poimimaan vadelmia Aku mukanani, se nuuskutti siellä kaikki pusikot ja rymysi metässä, minä omissa ajatuksissani poimin ämpärillisen vadelmia. Luin välillä puhelinta kun Julle laittoi viestiä "Tule jo kotiin sieltä". Pelkäs varmaan että eksyn sinne. Ihan nauratti kun siellä huivi päässä pyllötin vadelmapensaassa ku joku pahanenki muori ;). Ainakin sielu lepäs siellä hiljaisuudessa. ♡. Siinä on teille vähän aamupala vinkkiä, toki voi laittaa mitä marjoja tahansa. ü.
 Ps. Kyllä nämä vadelmapäivityksetkin pian loppuu, toivonmukaan. MUTTA kun oon niin innostunu!
Hanna

5 kommenttia:

  1. Heei onko teillä omia vadelmapuskia? :) kannataahanne poimia talteen. Mikä parasta talvella komuta pakastinta... Meillekin kelpais ;).

    VastaaPoista
  2. Hahaa, täällä on toinen vadelmahullu...:D Työkaverit ei varmaan jaksa enää kohta kuunnella kun hehkutan kaikille papoillekkin(samoissa hommissa oon kun sääki) miten paljon vattuja nyt on! Kohta on yheksän litraa pakkasessa.;)
    Tykkään tästä sun blogista päivä päivältä enemmän.

    P

    VastaaPoista
  3. Manna: Ei ole kun ihan villivadelmia, niitä on kyllä nyt hyvin täälläpäin kun vaan löytää oikeat paikat :). Saa sitten talvella pakastimesta ottaa ja keitellä soppaa tai muuta ü. Eiku ämpäri kouraan ja menoksi :P.
    Anonyymi: Hei mehän ollaan sitten samiksia ;). Mun työkaverit aiko tulla mun mukaan vadelmia poimiin, vaan en kyllä kelpuuttanu samaan puskaan :P. Mulla on kuus litraa nyt tän päivän jälkeen :). Kiitos! :) <3

    VastaaPoista
  4. Heei Kaapon kamu täällä! :) kiva lukea näitä juttuja ja eläytyä niihin! Ensin oma elämä, sitten me ;)

    VastaaPoista
  5. Kaapo love <3. pitihä tuon kamun tänne päästä... ;-). Just näin!!:). ei kannata kovin tarkkaan lukea mun höpinöitä :D

    VastaaPoista

Kiitos että kommentoit <3