maanantai 17. kesäkuuta 2013

Kun kyselin teiltä mitä postauksia toivotte, niin yksi toivomus oli minun pukeutuminen. Noh, asiahan on sillä tavalla että pukeudun tosi tavallisesti. Gollegehousut ja tennarit on varmaan mun tunnusmerkki, tykkään että vaatteet on rennot ja mukavat ü. Mutta en nyt sentään jatkuvasti kollareissa kulje ja onhan se kiva että vaatteet miellyttää myös silmää. Joten tässä pientä kurkkausta minkä tyylistä vaatetusta sieltä mun vaatekaapista löytyy (en nyt kuitenkaan ala niitä mun legginsejä, t-paitoja enkä muitakaa tylsimyksiä kuvaamaan, koska siinä menisi ikuisuus). Samalla esittelen Nemmun uutukaisia vaatteita (niin ja pientä kurkkausta myös Jullen pukeutumiseen, joka on juurikin samanlaista rentoa kuin minulla itsellä).  Eli jos pukeutuminen ei kiinnosta, niin suosittelen ettet lue pitemmälle ;).


KappAhl. Ihanan rento kesäisin yhdistettynä legginseihin

Ohut neulepaita H&M, huivi KappAhl


Tässä yksi mun luotto tunikoista, jota on enemmän ja vähemmän nähty mun päällä viimeisen kahden kuukauden aikana. KappAhl.
Tänään siis Nemmun kans nukuttiin aamulla pitkään ja aamupalan jälkeen suunnattiin Ouluun. Siellä kierreltiin kauppoja ihan kaksistaan, oli aika outoa koska yleensä aina joku ystävistä on matkassa. Tällä kertaa näin ü. Nemmun vaatekaappi sai päivitystä (samotenkin minun) vaikka lähinnä J:lle ostin tällä kertaa vaatteita, koska herra itse ei jaksa kovinkaan päätä vaivata pukeutumisella.

Rento kotimekko Nemmulle, H&M 4,95e

Lindexin Littlephant- malliston perus body 9,95e

Muutamia perusvaatteita, mitä arkena tarvitsee aina ü

Ihanat kesähousut ja siihen sopiva body KappAhl.

Ohuita pipoja joita tarvitsee myös kesällä.

Tämä lippis näyttää niin hellyttävältä pienen käyttäjän päässä, joskus saatte itse mallin päällä kuvaa ü
J:lle ostin ihan perusvaatteita. Tässä vähän esimakua mitä perheen pään kaapista löytyy. Vaikka yleensä Jullen päällä nähdään raksakamppeita tai kollarit ;) hih. Tässä perheessä mennään rennolla vaatetuksella arkena ü. Mutta mitäs siittä, jokainen tyylillään. :)


Tällainen jättikassi lähti mun matkaan, hyvin kulkee mukana Nemmun vaipat ja vaatteet. Ja miksipä ei matkalaukkunakin mene ü.

Jospa sieltä jokin vaate pisti teidän silmään, ja kipitätte sen kauppaan ostamaan. Lastenvaatteet on mun lemppareita, tämä äiti vallan hullaantuu siellä lastenvaatteiden keskellä. Huomenna ihana ihana vapaapäivä vielä. Rentoa alkavaa viikkoa kaikille!

PS. NEMMU ON OPPINU KÄVELEEN! :)

Hanna

12 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä :). Onko teillä ukko kans nihkee lähtemään kaupoille? :D Meillä ainakin, raksakamppeet päällä ja kun kotiin tulee niin vaihtuu collarit ;). Minäki kävin ostaan kasan vaatteita pojalle, ittelle pitäs myös kyllä käydä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ü. Voiko sanoa etes että nihkeetä, se on suorastaan vastenmielistä sille. Sitte ku saan pakotettua sen sinne niin se seisoo käjet taskussa ja kattelee ahistuneena ympärilleen. Joten olen tullut sellaseen ratkasuun että minä huolehin myös Jullen vaatepuolen, tosin farkkuja ei oikein toiselle voi ostaa. Minä ostin myös itellekki jotain pientä, mutta eipä sitä jotenki löydä enää itellääkkään nii paljo ku ennen niitä vaatteita :) liekkö synnytyksellä jotain vaikutusta ollu ;)

      Poista
    2. Voi nuita miehiä... ::D no joo on kyllä huomannu synnytyksen jälkeen että on ongelmia vaatteiden kanssa,ainakin mulla kun sitä löysää on vieläkin!! ihan liikaa... :D mutta pakko silti jotakin pitää päällä ja koittaa peitellä! :) mitäs sitä pienistä stressaa kun palkinto oli mitä ihanin. <3

      Poista
    3. Niin pitää yrittää olla stressaamatta vaikka aina sitä tuskailee löllöjen kans :D. Mutta se palkinto <3! sitä kun ajattelee niin tuntuu murheet melko pieniltä :)

      Poista
  2. Kivoja vaatteita! :) Meillä myös mies vähä vaikia lähteen kaupoille, mutta nythän tuo lähti KEskiselle iha kohtuumielissään shoppaileen. :O Aina joskus innostuu ja en kyllä palio koskaa sille vaatteita ostele, iliman että se on mukana.
    Mulla meni kans pitkä aika etten ostanu itelle mitää, aina vaan lapsille ja sistusjuttuja (tahtoo nykysinki olla niin), mutta sitte pikkuhiliaa ku pääsi taas samaan kokoon ku ennen lasten syntymää nii alakanu kiinnostaa taas enemmän vaatteet ja muoti ja itellekki ostella ihania vaatteita. :) Lasten vaatteisiin oon ihan hurahtanu. Just tilasin Pompdeluxin alesta melekosen pinkan kummallekki lapselle vaatetta! :O Ei vaan voi vastustaa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en etes uskalla mennä Pompdeluxi sivuille ties monenko satasen tilaus tulis :) ne on nii ihania. :). ja sisustukseen saa tuhlattua ties kuinka :)

      Poista
    2. Emmääkkää palio muullon ku aina ku niillä on alet niinku nyttekki jostai blogista hoksasin että pompilla on alet nii het lähti tilausta. :D Ei sitä normihintasena niitä palio raaski ostella. :)

      Poista
    3. Voih, pitihän sitä minunki mennä sinne eksymään. Niin ihania vaatteita <3

      Poista
  3. Siellä uuen värinen naulakkoki taustalla. ;) Hieno!
    Mää en löydä nykyisin itelle mitään vaatetta :( Niin ahistaa ku tarttis kovastikki, mut tän mahan kanssa ei oo kovin helppoa. Mammavaatteet on yleensä liian isoja ja harvat normi vaatteet istuu hyvin ison mahan kaa. Normaalisti tykkään käyttää löysähköjä paitoja ja sit tiukempia housuja, mutta en osaa ison mahan kans pitää löysiä paitoja ku näyttää maha niin isolta :D Ootan jo niin että saa taas pukeutua normaalisti ;)
    Mutta miehelle ja tietysti myös lapsille on tosi helppo ostaa vaatetta. Ei tarvi kattoa ku että on hyvän näkönen vaate, niin voi sovittamatta ostaa ku kaikki istuu hyvin päälle! Siks tuleekin sit eniten ostettua niille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sama ongelma sillon ku ootin, tai mammavaatteet ei vaan jotenki istunu mun päälle. :).. Sitä mäki sillon ootin kovasti, että palautuu omiin mittoihin, mutta eipä sitä enää ihan samaan vaatekokoon mahu ku ennen synnytystä ü.
      Niimpä tuo on ihan totta ü. Oispa itellekki vaatteitten ostaminen noin helppoa, mutta ei... kaikkea muuta ;)

      Poista
  4. Heh! Kuulostaapa tutulta ;) nimittäin sama ongelma täälläki! Tuon röllömassun kanssa taistellaan ja tuntuu ettei mitkää vaatteet enää passaa! Hirviä homma yrittää löytää mukavia ja nättejä vaatteita, ku tuntuu että ei mitkään näytä hyvältä :D Mutta lohduttaa se ajatus vähän, että jospa se imetys vaivihkaa veis niitä kiloja vähä vähemmäksi ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihania kohtalotovereita :). Mulla vaikutti imetys, mutta sen jälkee ei kyllä passais jatkaa enä- herkuttelua niinku minä oon tehny :) jos haluaa niitten kilojen lähtevän.

      Poista

Kiitos että kommentoit <3