tiistai 21. toukokuuta 2013

Tiistai

Tänään me ollaan yllätys yllätys oltu taas ulkona. Raadettu niskalimassa tuolla pihalla, kuulostaa tooosi hyvältä! ;). Toivottavasti ette kyllästy näihin mun pihahössötyksiin, mutta kun se on nyt ajankohtaista. Niin ja en maha olla ainut jolla tuo piha on mielessä tähän vuoden aikaan. No kävin minä kirpparillaki Nemmun kans :)



Tänään on mm. valmistunut Nemmulle hiekkalaatikko ja ostettiin naapurin mieheltä vanha kiikku johon ostettiin uusi vauvan kiikku, joten siinä on otettu vauhteja tänään. VOI sitä riemun määrää :). Minä oon putsaillut pihan toisella puolella olevaa kalliota, mikä ei kyllä vieläkään ole puhdas vaikka monta hikipisaraa olen vuodattanut sen takia. Hohhhoijaa. Ompahan käärmeille kesäksi paikka missä paistatella päivää ;/.

Ennen kallio näytti tältä, hyi:

Ja nyt tältä:         (aattelin painepesurilla puhistella tuon loppuun nii ei tarvi hangata tuota koko kesää)
Tähän olisi suunnitelmissa jonkinlainen kivikkokukkapenkki (Hmm selkeästi mun peukalo on alkanu vihertää)
Huomiselle olisi tiedossa hiekan hakua hiekkalaatikkoon, loppupäivä me varmaan sitte istutaan Nemmun kans tuolla hiekkalaatikolla ja otetaan rennosti ;). Vaan ku polttaa nuo pihahommat ihan liikaa.

Meidän pihalla olevan vanhan talon takana on koivujen juurella mattona tällaista valkoista ihanaa kukkaa, kertokaapas mulle mitä nämä on? Ei mun peukalo ihan niin paljo vielä viherrä että tietäsin kaikkea, heh. Ps. Ei ainakaa valkovuokkoja ;)

Kirpparilta lähti mukaan 2 eurolla Nemmulle ihana puinen palapeli. Ja paljon muutakin kivaa löyty, kuten maljakko, yks kirja ja muovileluja. Me taidetaan rakennella tuota hetki, syödä iltapalaksi helmipuuroa ja painua nukkumaan.
- Hanna

2 kommenttia:

  1. Ketunleipä eli käenkaali eli revonrieskahan tuo.:) http://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4enkaali
    Noita lehtiä voi syyä, ne maistuu vähän semmoselle suolaselle, jännällä tavalla ihan hyvälle jopa! Kukista en tiiä onko ne syötäviä. Teille tulee kivan näköinen piha.:) Aurinkoa sinne!

    P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljo avusta. :). Pitääpä käydä maistelemassa, nimittäin tuota oli paljo siellä :). Kiitos, pikkuhiljaa pitää tätä laitella niin jospa se joskus... :). ja samoin :)

      Poista

Kiitos että kommentoit <3