torstai 16. toukokuuta 2013

Kurkistus kirjastohuoneeseen

Olohuoneesta on kulku meidän kirjastohuoneeseen/työhuoneeseen. Tähän laitoimme pariovet tuomaan avaruutta ja näköä olohuoneeseen. Nämä olivat se yks mun ykkösjuttu kun rakensimme taloa, en tiiä oikein itekkään miksi mutta minusta ne on vaan niiiin ihanat! :)


Aloin oikeastaan siksi kirjoittelemaan tästä huoneesta kun sain vihdoin ja viimein sen mun haaveileman valkoisen puusohvan tässä ihan muutama päivä sitten. Olen ties kuinka kauan haaveillut sellaisesta ja nyt kuin tilauksesta anoppini tarvitsi J.n pikkusiskolle sänkyä ja tehtiin vaihtokaupat mun vanhasta sängystä, VOITTEKO kuvitella?. Arvaatte varmaan että tämä oli erittäin mieluisa vaihtokauppa minulle. No nyt sitten vihdoin pääsin kunnolla sisustamaan tätäkin huonetta, kun se on ollut niin keskeneräinen sen suhteen. ü.


Tarkoitus olisi ostaa sohvalle nättejä tyynyjä, saisi vähän ilmettä enemmän
Huoneesta puuttuu vielä matto, mutta sekin hoituu ajan kanssa kun mummoni lupasi virkata pyöreän maton tähän kunhan hommaan vaan sopivan väriset kuteet siihen. Kaikki ajallaan, mutta sisustuksen kanssa on niin malttamaton että kaikki pitäs saaha heti nyt ü.

Seinälle lipaston päälle ajattelin laittaa E.n yksivuotis kuvan, mitäs sanotte? ü



Lipaston päällä on Willow Tree- patsas mikä me saatiin silloin kun E syntyi, yksi mun tärkeimmistä asioista. Näitä aattelin rueta keräileen. Aina kun tapahtuu jotain merkittävää niin silloin voisi muistoksi ostaa tällaisen patsaan.

Kokonaisuudessaan huoneesta saatte sitten kuvia kun se on kokonaan minun mieleiseni, eli että matto on paikallaan ja olen saanut kivat verhot ikkunaan. Mitäs tykkäsitte? ü

- Hanna

2 kommenttia:

Kiitos että kommentoit <3