tiistai 28. toukokuuta 2013

Iltahämärissä

Minä olen touhuillut tänään jos jonkinlaista. Nemmusta on nyt otettu yks vee kuvat valokuvaamossa (äiti sai ainaki liikuntaa kun pieni termiittii ei pysynyt kuvauspaikalla laisinkaan). Käytiin myös ihanan ystävän kanssa puutarhalla ja ostettiin kesäkukat, pitihän ne sitten istuttaakkin, naapurin pojat leikki Nemmun kans ja iltahämärissä ajelin vielä pikkusiskon hakemaan meille.  <3. Yhtä menemistä koko päivä, mutta mitäs tuosta. ü.




Mun blogista on ilmeisesti kuoriutumassa kukkablogi, oottakaas kyllä mä näitten kukkieni kans rauhotun kuhan tämä kesä etenee, kestäkää hetki ;). Kiinnostasko teitä käydä kurkkaamassa mun vanhempien suloistaki suloisemmalle kesämökille? tässä vähä esimakua, ei mikään luksus mutta niin romanttinen ja rakas <3


Ei oo muuten mun nakkivarpaat :P

Huomenna minun ihana pieni täyttää yks vee. Kuulette synttäreistä lisää sitten kun on virallisetkin juhlat pidetty. ü. Tai no, ehkä jo huomenna jotakin synttäreihin liittyvää, saa nähä ü
Ps. Rantahongan emäntä kökkimässä tupasvillojen keskellä, ei meinannu pinnalla pysyä oli sen verran märkää vai liekkö tullu syötyä jätskiä liikaa NAM <3


Kauniita unia, rakkaudella Hanna

3 kommenttia:

  1. Kesä on todellakin alkanut, ihanaa! Kesäkukkia, kesämökkiä, kesävaatteita <3

    VastaaPoista
  2. Minäkin ilmiannan nyt itseni. ;) Joitakin päiviä sitten löysin tänne, taidan lisätä sinut listalleni. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-P. Lisää toki ja tervetuloa lukijaksi <3

      Poista

Kiitos että kommentoit <3