lauantai 18. toukokuuta 2013

Aurinkoa ja pihahommia

Ihania aurinkoisia päiviä pari, ne me ollaan käytetty ulkona olemiseen ja pihan laittamiseen sekä touhuttu ja siivoiltu paikkoja. Niin ja otettu rennosti, kun Jullekin on lomalla. Ihanaa, onnellista elämää ♡. Eilen illalla vielä seitsemän aikaan lähettiin ilta-ajelulle ja käytiin mun vanhempien luona iltakahvilla, Nemmu leikki mielissään mun pikkusisarusten kanssa. Huippua omistaa niin pieniä sisaruksia, että oma piipero saa niistä leikkikavereita ja viihtyy mummulassa paremmin kuin hyvin. ü
 

 Pikkuvelikin, ihana eskarilainen oli leikkinyt ulkona, onnellisena siitä ettei tarvitse enää kenkiä, ja varpaat kyllä näyttivätkin siltä ;)


Kukkapenkkejä olen saanut taas pikkusen eteenpäin, istuttanut ja puhistanut, tehnyt uusia. Niin ihanaa tonkia tuolla nokka mullassa, oikein sielu lepää. Nemmu oli mulla kaverina, tai no, istui kivikolla ja mätti kaksin käsin kiviä suuhun aina kun silmä vältti ;).




 
Takaterassillakin on vietelty aikaa, minä lueskellut lehtiä samalla kun Nemmu leikkinyt omia leikkejään. Ei mihinkään kiire, korkeintaan päiväunille ;)
Huomatkaa Nemmu, kisastudiossa kummisetän sylissä juomassa pillimehua
Saatiin myös vanhemmiltani tuliaisia Kreikan lomalta, pakko esitellä teille mun ja Nemmun uudet ihanuudet ♡.
Aika herkut nuo pienemmät!

Ihanaa ja touhukasta viikonloppua kaikille, nauttikaa auringosta! 
 - Hanna

5 kommenttia:

  1. oisitta ihmeessä poikennu meilläkin kahvilla, kun niin lähellä kävitte :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitas me joskus poiketakki. ;). Oishan tuo kiva nähä, siitä taitaa olla melko kauan ku on viimeks nähty.

      Poista
    2. Ilman muuta :) onhan siitä tovi vierähtäny tosiaan :D

      Poista
  2. Hei, kiva tutustua uuteen ja tuoreeseen blogiin! Liityin tietty lukijaksesi ja ihanan kesäisiä kuviakin...pienistä likaisista jalkapohjista... :-))
    XX

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa lukijaksi :). Mulla taitaa tovi jos toinenki vierähtää sun blogin parissa, sen verran ihanalta vaikutti :). Alussa tässä ollaan joten jospa kehitystä tapahtuis omassa blogissa :)

      Poista

Kiitos että kommentoit <3