torstai 25. huhtikuuta 2013

Aurinkoinen torstai

Aamu valkeni aurinkoisena, minä sain nukkua pitkään kun mies nousi E:n kanssa. ü. Tässä aamukahvikupin ääressä ajattelin kirjoitella eilisestä värkkäilyn kohteesta. Olen jo viime kesästä haaveillut terassipöydästä ja nyt sen sitten sain! Omalaatuinen ja omasta mielestäni niin ihana, ei ole ihan jokaisella terassilla samanlaista :).


Pöydän kansi on Haapaa, käsiteltiin pinta Lumi-terassisuojalla. Mutta.. ehkä tuo pitää käsitellä vielä toiseen kertaan että saa peittävämmän lopputuloksen. 
Pinnatuoleja olen ostanut aina kun on tullut vastaan kirpputoreilla ja minusta täydellisesti sopivat kiertämään tätä pöytää.


Niin ja eihän terassipöytä ole mitään ilman somisteita. Eilisestä lenkkireissulta löysin kaksi ihanaa käpyä ja heti pääsivät käyttöön.
Sillä aikaa kun mies rakenteli pöytää niin minulla oli ihan oma projekti meneillään, siitä lisää myöhemmin :) Toivotaan että tuo ihana aurinkoinen ilma säilyy ulkona.
- Hanna

Ps. Terassin kaiteet odottavat maalaajaa! Sitten kesällä ;)
               

8 kommenttia:

  1. Todella nätti pöytä!! Ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ü. Itsekkin tykkään tosi paljo <3

      Poista
  2. Mistä ootkaa löytäny nuin kauniin pöyän? :) Oon just tuommosen haaveillu tekeväni ite tai teettävän, kylläki keittiön pöyäksi ja vähä erilaiset jalat, mutta päältä just tuollanen lankkupöytä, ai että! :) Mää varmaan kiikuttaisin tuon sinuna keittiöön ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on niin taitava mies että tekasi ihan ite :). Me ollaan ostettu noin puol vuotta sitten iso samantyylinen ruokapöytä että tämä jää meille terassille ;). Mutta sanoinki miehelle että on tää sen verran hieno että vois vaikka keittössäki olla ü.

      Poista
    2. No mietinki, että onkohan miehes teheny tään itte, ku et maininnu tekstisä, mistä oisit ostanu. :) Nostan hattua miehelles kyllä, ku on niin taitava! Säähän pystyt vaikka ja mitä sillä teettään, ku ossaa nuin hienosti tehä! ;D Jos saan toivoa jottai postausta nii se ois keittiönpöytä postaus! :D

      Poista
    3. Kiitos. Olen ollut aika kauan jo sun anonyymi seuraaja ;). Niin mä aina kaikenlaisia toivomuksia sille esitän mutta sitä ei aina oikee jaksa kiinnostaa mun sisustusjutut, vaikka se aika auliisti mua auttaakin kaikissa mun ideoissa :P. Voisin tehdä meidän keittiöstä postauksen joskus niin siinä voin samalla esitellä pöydän ü.

      Poista
    4. Aijaa, mukava ku liittyit iha nimellä lukijaksi. :) Nii ymmärrän kyllä, samahan se on tääläki, eihän nuita miehiä aina kiinosta nuot sisustushöpinät. Tahtoo mennä välillä yli ymmärryksen jotkut ideatki, mutta nneksi on meleko vappaat käjet sisustuksen suhteen. :D Ja apuaki saa tarvittaesa, kuha antaa aikaa, ite tahtoo vaa olla semmonen "mulle kaikki heti nyt"-tyyppiä. :D Mutta kiiitos palio jo etukätteen siittä keittiö postauksesta! :) Innolla jään ootteleen sitä! :)

      Poista
    5. Samat sanat! :). Pitääpä alkaa värkkäileen kunhan tässä joutaa!. ü

      Poista

Kiitos että kommentoit <3